Wszelkie problemy i uwagi prosimy zgłaszać pod dedykowany adres e-mail:
Aby rozpocząć pracę z eDziennikiem konieczne jest przekazanie wychowawcy klasy swojego adresu e-mail. Adres ten stanie się tzw. nazwą użytkownika. Każdy użytkownik musi być zarejestrowany w systemie. Logowanie odbywa się za pomocą adresu e-mail. Jeżeli adres ten nie został dodany do bazy, logowanie nie będzie możliwe. Adresy e-mail są wprowadzane do sytemu przez wychowawców po uzyskaniu pisemnej informacji od rodziców.
Instrukcja pierwszego logowania do eDziennika UONET PLUS (w tym stworzenia własnego hasła):
- Uruchom dowolną przeglądarkę internetową najlepiej w najnowszej wersji (minimalne wymagania to: Internet Explorer 11, Chrome 33, Mozilla Firefox 28, Opera 24, Safari 5)
- Kliknij na przycisk: „Zaloguj się”.
- W oknie logowania wybierz: „Załóż konto”,
- W oknie „Tworzenie konta” podaj swój adres e-mail, zaznacz opcję: „Nie jestem robotem”, kliknij na „Wyślij wiadomość”.
- Jeżeli po kliknięciu na „Nie jestem robotem” otworzy się okno weryfikacji, wykonaj wymagane czynności.
- Zapoznaj się z treścią „Podsumowania operacji”.
- Odbierz wiadomość, przeczytać ją, kliknij na linku do strony, na której będzie można utworzyć hasło dostępu.
- W oknie „Aktywacja konta” wpisz nowe hasło, a następnie je powtórz i zaznacz opcję „Nie jestem robotem”. Wybierz: „Ustaw nowe hasło”. Przeczytaj: „Podsumowanie operacji”.